close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בונים חדר חדש בבית? כדאי לכם לשקול תקרה אקוסטית

מערכת שורשט סיוון, תשעט12/06/2019

תקרה אקוסטית יכולה לשדרג לכם את החדר. אז אם אתם משפצים, חשבו על תקרה כזו...

תגיות:
מניעת רעשים מיותרים בחדר ובכל חלל
מתחדשים בחדר חדש בבית? מזל טוב! למה שלא תתחדשו עד הסוף ותכללו בחידושים תקרה אקוסטית? מעוניינים שהדיבור בחדר יהיה ברור? שלא יהיו רעשים מיותרים? שהסאונד יהיה איכותי? רק תקרה אקוסטית תאפשר לכם צליל מושלם. תכונות התקרה האקוסטית כוללות יכולת ספיגה מפני רעשים. כך הדהודים נמנעים. אם החדר גדול יש סבירות גבוה שתהיה בעיה באיכות הצליל. במקרה כזה תקרות אקוסטיות הן המוצר המושלם שתוכלו להתקין בקלות.

תכונת בידוד והסתרת צינורות וחוטים באמצעות תקרה אקוסטית
וילונות ושטחים יכולים
להפחית רעשים בחדר, אך אין תחליף לתקרה אקוסטית שמבטיחה מראש ספיגת צלילים מיותרים. מעבר להפחתת ההדהוד, התקרה האקוסטית שומרת על בידוד רעשים מהחדרים האחרים, ואם תרצו להעביר חוטי חשמל או צינורות מיזוג אוויר, תקרה אקוסטית יכולה להיות מותקנת בקלות ולהסתיר את כל הצינורות והחוטים שאתם לא רוצים שייִראו.

לחות, בידוד, חום וקור – תכונות התקרות האקוסטיות
תקרות אקוסטיות מצטיינות בתכונות נוספות של בידוד, של חום וקור, התמודדות מול לחות, וכמובן – ההתקנה היא פשוטה, לכן מומלץ לבחור בה. תוכלו ליהנות מסגנונות שונים של תקרה אקוסטית. יש תקרה שנתלית מהתקרה ויש תקרה שמורכבת מרשת מתכת התלויה, ועליה מתקינים את הלוחות האקוסטיים. תקרות תלויות הן היחידות שיסתירו צינורות וחוטים. בכל מקרה ההתקנה לא מסובכת.

הדהוד ומניעתו
הד שנוצר הוא גל קול שפוגע בעצם קשה וחוזר, אך הפעם בעוצמה רבה יותר. ההדהוד עמום ולא נעים לשמיעה, לכן צריך ליצור סביבה אקוסטית שתספוג את הרעש, תפסיק את החזרי הקול כי הפסקת ההחזרים היא שתיצור שקט בחדר. לצורך כך קיימת אפשרות של תקרה אקוסטית שתעשה "סדר" בכל הרעש המיותר.

חדר אקוסטי
חדר ובו תקרה אקוסטית יאפשר מניעת רעשים דרך הקירות והתקרות. תארו לכם כמה השקט בחדר חשוב ולא משנה אם אתם ילדים או מבוגרים, כל אחד צריך שקט בחיים, לכן התקנת תקרה אקוסטית בחדר חדש נראית כמו הפתרון הנכון עבור כל אחד ועל פי השקט הרצוי הנדרש.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה